03 november 2006

Livet som studen er hardt!

Ikkje berre pengemangel men og søvnmangel!! No skal eg fortelja deg om dei siste dagane mine her i vakre Elverum. Som sagt var eg på harejakt, veldig gøy, men sov nok berre 5 timer den natta. Kom heim på hybelen ved 4 tida på ettermiddagen. Etter barne tv ei gong reiste eg opp til Fredrik for å lage laksesuppe. Det tok lenger tid en forventa, men vart ferdige ved 11 tida. Då var det straka vegen ut på "byen". Vel heime den natta ca klokka 3-4, litt usikker.. Sovna fort men vakna halv åtte og følte meg ikkje heilt på topp. Etter nokon rolige timar var eg på skulen ca klokka 10 i dag. I dag, fredag, skulle me jo ha høsttakkefest og alle måtte jobbe for at det skulle bli ein suksess, dermed lite kviling på meg. Festen gjekk strålandes med god mat og underholdning. Trass i mange trøtte studenter var stemningen god og avslutta skuledagen/skuleåret med øl spandert av læraren. Sidan juleferien vår starter 17 november og me skal ha heimeeksamen fram til då, er det ein del som reiser heim. Litt rart å alt ønske kvarandre God Jul alt no, men ganske herlig å tenke på at vi faktisk har 2mnd fri! Sommerferie nr. 2! I ettermiddag hadde eg egentlig tenkt å sove litt, men siden eg ikkje kom heim før halv 6 og eg skal ut med klassa på bowling klokka ni droppa eg det, dessuten ringte Gro Ellen frå Trondheim og det var koselig!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

god tur på bowling. veit du foresten at det er kinodagen i morra? halv pris på alle kinoer!!:.tror jeg ska se fritt vilt..

Ingeborg og Berit sa...

takk!ja det er sant, den storekinodagen. har planlagt å kjøre hjem i mårra, men har veldig lyst til å se fritt vilt da... hmm.

Anonym sa...

Glede meg SÅÅÅ te en rolig kveld hos han Jørgen i kveld - sees!

Ingeborg og Berit sa...

hehe.. ja fredrik ikveld vart det ein rolig kveld! Me var på pizza hos Jørgen, skikkelig koselig. Godt å kunne legge seg litt tidligere også;) God Jul ja!..foresten, amadeus?.. heter du det?