05 mars 2007

Rondane


Ja no har eg vore i Rondane. Me gjekk frå hjerkinn til otta frå mandag til fredag;) Tre overnattinger i telt og ei i hytte(Rondvassbu).

Det var ein vellykka tur!

men kan sei eg er litt lei

- toro sine ulike gryterettar

- kjeks med eller utan sjokolade

- Freia kokesjokolade, 70%kakao

- Vatn med smak av middag, frukost, busk

- å pakke telt

- å sove med lue

No sit eg og les til eksamenen som eg skal ha på torsdag. Det er ikkje så veldig gøy, men det må no gjerast.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kva er busk? mamma

Anonym sa...

heh..kanskje rusk eller lyng hadde vore betre ord.. men ting frå naturen som havnar i vatnet, mellom anna fordi ein må smelte snø for å få vatn..

Liv Irene sa...

fint bilde:)

Anonym sa...

Du har glemt me smak av rødsprit.. Takk for tur!

Solveig sa...

åh, det såg fantastisk ut...
Saknar å gå på ski, her er det vind og regn (surnadal).

Er livet bra elles?

Ingeborg og Berit sa...

hei Solveig;) ja det var fint i rondane;) godt med skikkelig vintervær. trur ikkje det berre er i surnadal at det er ukosleg vær no, her regna det no:( korleis er det å vere tilbake i norge da? Klem

Anonym sa...

Og så bli det lenge te eg ska ete havregraut igjen..... ;)

Ingeborg og Berit sa...

hehe, ja sigrunn og fredrik eg hadde gløymt to vikitge ting: raudsprit smaken av vatnet og ikkje minst det at me hadde havregraut kvar bidige dag;)hehe..