21 november 2006

Jobb:)

Ja, no fram til jul kan du finne meg tuslande rundt i korridorane på vbu. ja , eg er vikarlærar. Må seie at det er ei merkeleg kjensle å gå rundt med nøkkelkort og liksom vere "stor". Å vere lærar i staden for elev er veldig rart og littegrann skummelt. Eller eg er vel strengt tatt berre ein assistent lærar, men likevel. Uansett i morgo skal eg vere med 9klasse på det me ein gong kalla "heimkunnskap". Det blir moro! skal og vere med på symjing med 10. klasse. Håpar det går bra. Det er alltid litt rart å byrje på ein ny arbeidsplass, men eg kjem vel snart inn i det.

5 kommentarer:

Liv Irene sa...

såpass! :) jeg tror at du funker bra som en lærer asså! Husker du kanskje matteelven du hadde i 2.klasse? jo, du er en bra lærer! Lykke til:)

Ingeborg og Berit sa...

hehe:) men det er enklere å ha berre ein elev og ikkje 20..hehe.. men det har gått fint så langt. I mørgo skal eg faktisk ha 9klasse i natur og miljø, berre eg åleine.. så no forbereda eg me og les om straum og spenning;) hehe... men men

Anonym sa...

Kult!!:)

Anonym sa...

Er flere som har hatt god bruk for dine lære-bort-evner...;) Siden jeg ik har blogg selv, tenkte jeg å utnytte din litt;) TEnkte jeg kunne fortelle litt om hvor dårlig hukommelse jeg har! Til vanlig glemmer jeg å skru av kokeplatene etter bruk, men d er ik d som er poenget. I helga skulle jeg lage meg vafler. Men det gikk utrolig trått! tror vi måtte stå å vente på en vaffel i over 10 min, men lampa på jernet slo seg fortsatt ikke av. Derfor foreslo KJetil at jeg skulle sjekke hvor brun vaffelen var, og da jeg åpnet jernet så såg jeg at jeg hadde glemt å legge i vaffelrøre...!hehe. og d skjedde faktisk flere ganger.. så kan godt si d gikk litt tid til vi fikk spise vafler.. ;)

Ingeborg og Berit sa...

hehe.. såpass ja.. men vafler er godt det:) Du får lage deg en blogg da veit du!! Det er jo så kjekt:)