13 november 2006

Tassen


Medan eg sit og skriv eksamen, og er flink, ligg tassen og søv. Ovanfor er eit bilde av Tassen rett etter at han har vakna ( les: eg har vekt han). Han meiner sjølv at han er psykisk støtte for meg og at han skapar arbeidsro for meg. Men det han ikkje er klar over er at han snorkar. Derfor hender ofte slik bilde ovanfor viser, at han vaknar. Då ser han oppgitt ut på meg, pustar tungt og legg hovudet tungt nedatt på dyna mi. Som oftast i slike tilfeller, går eg tilbake til pulten min og skriv vidare på den fantastiske eksamensoppgåva mi, men det hender og eg...
.. pustar tungt, kryp opp i senga og tek ein "høneblund".
Då smiler Tassen fornøgd. Han meiner at livet består av mat, søvn og tur. Eksamen er noko tull!
tja.. eg kan vel kanskje seie meg enig.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Dåkker e så søt, ailtså! :)

Liv Irene sa...

ja, møtte pappan din vettu! det var litt kult!! han var veldig hyggelig og spurte om vi hadde problemer med bilen, men det hadde vi egentlig ikke.. var bare litt lite olje, og det fiksa vi fort:-P Du skulle blitt med han ja.. det skulle du.. men men... huska han hva jeg het også? så kult at han kjente oss igjen asså! virkelig imponerende far du har! det må du si til han! :-P

Ingeborg og Berit sa...

hehe.. ja han har virkelig bra hukommelse;) hehe... så klart kjente han igjen dere!! jaja;) Kult at dere var på vang hydro texaco!!

Liv Irene sa...

hehe, totenjenta / livi / liv irene er samme shiten.. Alt er meg uansett så det går fint:-P henger ofte på vang hydro texaco forresten.. sikkert annenhver gang vi kjører der så stopper vi.. men blir ikke så ofte nå for tiden da.. hehe..

Anonym sa...

Den snorkinga er d fleire som irrterere seg over.. hvis tassen sovner først.. kanskje vi skal vurdere en anti-snorke operasjon,?;) uansett så synes jeg pelsen ser tufs ut..har han d ikke bra?.. jaja. kan ik tassen komme med litt psykisk støtte til bergen.?

Ingeborg og Berit sa...

Tassen har det bra!! Pelsen er fin og glansfull, men han røyter litt ujamnt så nokon plassa har han veldig mykje hår mens han har mindre andre plassa, det fører kanskje til at han ser litt "shabby" ut, men det går fint!!.. Ja han vurdera å ta bussen og gje alrek litt psykisk støtte, men han er litt usikker på kor myje han må betale for å kome seg dit.. han byna å bli ein liten gjerrigknark... jaja.. eg skal i vertfall helse i frå han. No skal eg snart sjå på fyrverkeri!! juhuu!

Anonym sa...

Veit du ein ting eg tenkte på... nå er jo du heime, og har nesten ingen ting å gjøre... bortsett fra litt jobb.. kunne ikke du og tassen laget en fin julekalender til meg;)?

Ingeborg og Berit sa...

hmm... me får tenkje på saken.. men når skal du få den da?

Solveig sa...

heeeelu! det var jammen en fin kake :)

Ingeborg og Berit sa...

Ja kanskje det var konditor eg skulle ha blitt;)

Nathalie sa...

Ingeborg!!! E visst kje at du hadd blogg. Kult da :) I dag e d såå kaldt i Tr.heim. E hellj på å frys i hjel. Brr.

<3

Nathalie sa...

Ingeborg!! E visst kje at du hadd blogg!! Kult da :) Tassen e søt. i dag e d såå kaldt i Tr.heim. E hellj på å frys i hjel!! brr..

<3