17 desember 2006

PepperKakeHus!!!!

Å lage pepperkakehus har aldri vore det heilt store her heime. Eg kan vagt hugse nokre kvadratiske hus med mykje nonstop, melis og seigmenn frå då eg var liten, men ikkje mange.
I år har me, trass tidlegare lite heldige forsøk, laga eit nydeleg hus. Ikkje berre firkanta, men med tårn, tak-utskot, karnapp, pipe, dør, vindauge med meir;) Eg er verkeleg imponert av resultatet og legg derfor med eit bilete som bevis på mesterverket!!! No er det snart JUL her på Lunde. I dag vart òg julelysa hengt opp ute!

7 kommentarer:

Anonym sa...

wow!.

Liv Irene sa...

der vil jeg bo

Anonym sa...

Ja, du Ingeborg du Ingeborg

Mamma

Nathalie sa...

D va d finast pepperkakehuset e ha sett vertfallj. Sikker på du ikkje ska bli arkitekt? ;)

Anonym sa...

*Imponert!!* Juleklæm fra Nord-Norge!

Liv Irene sa...

hei! got new adress: http://livirenes.blogspot.com

oppdater linklista:-P

Anonym sa...

HALLA!! Fint hus!! det skal dikka ha skryt for!! Skikkelig bra blogg asså! No vart eg imponert her! god jol og nyttår:)