03 desember 2006

hjemme


Ja nå er tassen lykkelig, for nå er alle hjemme. anne synnøve, ingeborg og berit... og da utnytter tassen anledningen til å få lekt litt.. mye han godtar da.. som å få dyna kastet over seg osv. nå gir han til og med ballen frivillig fra seg til oss. Før så måtte vi prøve å ta den fra han, men han har vel innsett at da gidder vi ikke leke så lenge. Her krangler vi om hvem som skal ha ballen...heh..







så blir jeg lei og kaster dyna over tassen.. men han gir seg ikke... (merk den lilla adventsløyfa tassen har for anledningen...:))







OG som vanlig er, hvis han fortsetter en liten stund til, vil det komme noen å leke litt til med han...
Og den personen..(ehm...ingeborg) lærer aldri.....


9 kommentarer:

Anonym sa...

haha...

Nathalie sa...

Heeei!!
Så koselig blogg :) hehe, Tassen e fortsatt like søt. Å di e fortsatt like fotogen ja ;) Likt vitsen. har du juleferie?

Anonym sa...

no er det virkeleg julestemning i lunde gården ja:)
besta og er vel fornøyd og ha alle heime no ... ( må helse!! )
ja, dykk får nå tenk på kva dokk ynsjer dokk til jul...!
eg er nå midt opp i heldagsene og en stram økonomi... så det bli lite festing før jul har eg ein mistanke om...!
hels fam...=)

Anonym sa...

Hei:) takk, nathalie,inga har juoleferie men jeg har ikke det. var bare hjemme ei helg:)bra du likte vitsen;);)-- jeg er tilbake i bergen nå gro ellen så hilsinga får inga ta seg av;)Lykke til med eksamen. stram økonomi er ik så ukjent.

Marianne sa...

Berit og Ingeborg!!
Heisann!!!
Hvordan går det? Berit liker du deg i Bergen eller? Jeg skal dit neste år jeg =) Bra by!!
Ha en fin fin helg! Stor klem klem

Anonym sa...

Hei marianne:) ja trives i bergen:) kult, hva skal du gjøre til neste år?

Anonym sa...

fet blog :) og, berit - er utrolig enig med deg ang realfagsaker ;) (ikke det at jeg har noen, men skjønner deg utrolig godt!) Men, Ingeborg, hvorfor er du vikarlærer? På grunn av friluftslivet? snakkes kjære x-naboer! klems :)

Anonym sa...

hei på deg
Solveig!
ja eg er vikarlærer på grunn av friluftslivet! fikk faktisk juleferie den 17 nov. så eg har vore heime ei stund no. Ganske kjekt i grunn:)
KOrleis er livet i hovudstaden for tida da? Klem

Anonym sa...

heja berit og ingeborg!!
håper dere får en fantastisk feire, nyt den!!;)
en herlig jesusfeiring!!;)