22 mars 2007

Sommerstemning i mars!









Da jeg gikk ut fra eksamen i dag,skinte sola og det var kjempefint ver!!

eksamen gikk greit nok den, men nå var det tid for å vaske eksamen ut av rommet!!

Har gått litt for lang tid siden sist vask.heh..

SÅ da jeg kom hjem så var det å få alt på rommet ut på verandaen og starte vasken. I mellomtiden kom Cecilie og Kjetil og slengte seg ned på madrassen,dyna og teppene mine mens jeg ble ferdig. Stephie kom og jeg satte meg ut etterpå jeg også, og med radioen på med bra musikk og solen varmende i ansiktet ble det virkelig sommerfølelse! Dette er den første varme dagen, selv om det har vært sol før også. Jonathan ville slå på stortromma og grille, men så varmt var det ikke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med vel ovverstått eksamen. mamma

Anonym sa...

hehe.. det er aldri for kaldt for å grille!!:)